Mina mål

Tänkte skriva mina mål med livet.

* Få tillräckligt med tillgångar att kunna gå på boarding school SSB Scandinavian School Of Brussels, komma in där, och sen gå på internatet i 3 år på linjen IB.
* Skaffa mig ett heltidsjobb och jobba tills jag näst intill stupar. Och såklart ska det vara hyffsat bra lön!
* Resa runt i hela världen, lära mig kultur och språk.
* Söka in på högskolan i Brasilien.
* Göra ett stort projekt i Afrika och Ecuador, vilket ska handla om att göra livet bättre i mindre bra samhällen. Tex. Lära barn och vuxna läsa, skriva osv. Lära mig deras kultur och deras vardag. Bla. Byta ut kunskaper.
* Ansöka om jobb, vilket jag inte vet nu vad jag vill syssla med när jag blir äldre.
* Bosätta mig i det land jag älskar mest och börja skapa mig en karriär och en familj. Helt enkelt mitt eget liv.

Kommentarer
Postat av: Anonymous

Intressanta mål du har! Annorlunda än andras, kul att inte se mål som typ: Festa, röka och supa mig till döds. Det är fina mål du har! Hoppas du når dina mål!

2012-12-10 @ 11:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0